Jjcm : The Tappers

Hari ni pon rasa nk review JJCM lagi , kali ni aku pergi try Tappers Cafe. Tappers ni macam ala2 style secret recipe harga pon lebih kurang sama. Tappers pon ada banyak cawangan juga macam secret recipe tapi yang bestnya menu die, mata aku blink2 masa tengok menu dia. Kalau boleh suma aku nak try hahaha untuk first aku try Spaghetti seafood marinara. Masa makan ni aku tak henti-henti nak senyum sedap gila aku cakap part paling aku suka die punye sos , sos dia ni ape yang aku boleh rasa adalah gabungan antara sos carbonara dengan sos bolognese damn gila sedap sebab masam-masam lemak. Untuk pengetahuan korang aku ni bukan la peminat seafood tapi untuk menu ni aku tetiba lupa aku bukan peminat seafood hahaha tapi still aku tak boleh terima sotong hahahaha. Menu yang sangat-sangat recomended mungkin next nak try menu yang lain. Ok yang ni aku bagi 5 bintang hemo-hemo

#nak wink-wink akak office sebab dah gaji boleh la ajak pergi makan 



Comments

Popular posts from this blog

Mawas ... mitos atau kebenaran?