Television aka TV

Sejak bekerja ni perkataan TV tak da dalam kamus dah, bila balik kampung mak tanya kenapa tak tengok tv. Sebab kat rumah aku takde tv then kalau ada pon kene pasang astro baru dapat siaran , aku pulak jenis tak suka nak bayar bill dan tambah hutang. At the end memang rumah sewa aku takda tv ye uolls. Ada orang tanya macam mana hidup tanpa TV , jawapannya senang ko spend time dengan buku atau buat kerja rumah then ko akan spend a lot of time dengan handphone. So memang itu la kerja aku lepas balik kerja, most spend game dekat hpon. Kalau korang tengok hpon aku memang berlambak game dalam tu haha. So bila ada apa-apa cerita hot drama dekat TV macam playboy suami ku ke si honey madu ke memang aku tercengang la orang cakap apa. Hatta pelakon baru pon aku dah tak kenal. Pasal berita pulak nasib ade berita subcribe kalau tak memang tak tahu dah isu-isu semasa, nak harap pergi beli surat khabar memang tak la kan. Dulu apa-apa cerita aku akan follow up tengok sekarang pandang TV pon takda rasa apa-apa.

Comments

Popular posts from this blog

Mawas ... mitos atau kebenaran?