Gp homecooking: in the making

Assalammualaikum hari ni just nk cerita tentang dodol omak den.. logo pon dh ade yg telah di design kn oleh wani dr creative lavender project sticker pon tempah dr CLP .. dan untuk makluman korang CLP ni adalah bisnes partner ku haha.. so gune khidmat sendiri la x salahkn hihi...  alhamdulillah semakin nk dekat raya ni makin banyak tempahan sampai mak buat sesi kacau dodol seminggu 3 kali huhuu banyak tu... nk cerita pon x banyak sgt .. dan lagi satu GP homecooking pon dah ade fan page facebook tp masih dlm peringkat permulaan masih x byk lgi dlm tu segala info masih x cukup ..insyaallah aku try update dr masa ke semasa almaklum la mak x reti nk facebook ni yg die tau bukak dan baca .. bab tulis taip2 ni mmg x layan la hehe sbb tu korg sgt2 tidak digalakkn untuk msg ke no mak aku tu mmg x berbalas la jawabnye hihihi... plg2 tidak tunggu aku balik umah suh balas tu pon ntah bila aku balik hahahaha... nk buat blog untuk GP homecooking ni mcm malas lg sbb update dlm  blog ni je.. tp andaikata permintaan online byk mungkin aku akn buat la tgk keaadaan jugak.. ok la dh x de idea nk celoteh pnjg2 bye~

Comments

Popular posts from this blog

Mawas ... mitos atau kebenaran?