step : 2

assalammualaikum .. aiyoo aku masih mengantuk lg .. pg2 dh ngantuk ape cite babe haha ari ni sabtu aku keje , company aku ni sabtu kene kerja alternate.. alhamdulillah la x straight keje kalau x lembik la aku ari ahad je cuti.. menagis air mata darah kt situ.. tp kalau masyuk berbaloi jgk la haaa nmpak x mata duitan kt situ kih3.. itu lumrah dunia kalau kita mengejar atau mengkehendaki lebih maka kita perlu berkorban lebih mcm tu la citenye.. konsep ni pon sama masa kita belajar kimia, sesuatu perlu untuk mendapatkan sesuatu yg lain umpama hidrogen tmbh oksigen akan dpt air.. air x kn tiba wujud gitu..haha rindu plak dgn kimia walaupun aku x perform dlm kimia.. konsep balance atau kesamarataan tu penting dlm hidup yelah jika gaji setakat seribu then workload 24jam rasa2 semua x sanggup kot.. kalau gaji 10ribu keje 24jam plus dgn bertggjwb ke atas berpuluh2 org bawahan that is value for money..haha itu term economy mana ada majikan yg nk byr 10ribu tuk keje senang goyang kaki kan..melainkan anak bos atau die sendiri bos maa,, haha cerita lumrah dunia ni mmg x kn habis sebenarnye boleh dikorek2 sampai ke teras bumi tu haa (keluar plak sains ting3) terasa rindu nk mengajar walaupu aku hanya lah tutor suku masa haha bkn separuh masa ye. ni byk lg keje x siap sob2 projek menanti2 utk take off.. minggu dpn claim plak aiyooo.. bye2

Comments

Popular posts from this blog

Mawas ... mitos atau kebenaran?