Detox ur body

Assalammualaikum..
hari ni nk cerita tentang satu produk keluaran dari kinohimitsu.. ini bukan iklan berbayar okey (wink2) sebenarnya saje nk try detox toksin dlm badan , almaklum la bila sibuk kita jarang dpt beriadah .. habis je keje terus balik rumah rehat2 lepastu tido (amboi anak dara ni) jd badan rasa lesu x bertenaga .. (sob2 nk jogging dlm kg malu, nk pg gym jauh mahal plak tu) so try research dgn pak cik google mane satu produk yg bagus.. sebenarnya banyak yang bagus tp x padan pulak dgn poket kosong ni.. dan akhirnya beli yg sedang2 ni x mahal x murah.. biasa ubat detox yg bagus dlm 2 ratus lebih O.O mahal tu jd Kinohimitsu D'tox Program menjadi pilihan ku dalam kotak ni ada 2 jenis iaitu Kinohimitsu Japan D'tox Juice Plum dgn Kinohimitsu Jpan D'tox Tea
ini lah yg dibeli dari guardian RM79.90 gigih pg beli hahaha utk pengetahuan korang beli la perisa plum sbb perisa ni boleh diterima tekak kalau perisa lain terasa sgt pahitnya.. perisa plum ni masam2 pahit boleh lg cover rasa pahit tu.. kalau pahit x pe tp terasa nk muntah tp nasib la ada rasa masam2 





Dalam kotak ni ada 6 botol D'tox Juice dgn 14 paket D'tox Tea berbaloi2 sbb 2in1
D'tox juice consume 6 hari , sehari sebotol 30min selepas makan malam  , selepas 6 hari baru consum D'tox tea sehari satu paket 30min selepas mkn (x kira pagi atau malam)

so nk review apa yg telah terjadi dan belaku hihihihi
hari pertama mkn pukul 10 mlm pada sejam pertama perut ku bergelodak2 mcm ada jentolak dlm perut kih3 tp sekejap je dlm 2 min lepas tu aku tido x sedar ape2 ..igt akn terbangun tgh2 mlm nk membuang tp nasib x apa2 .. tp keesokan pg nya aku membuang mcm biasa x de sakit luar biasa . hari kedua kali ni makan awal dan macam biasa selepas sejam perut ku bagai kan ada jentolak tp x rasa sakit x de rasa nk buang ke apa tp bangun pagi terasa nk demam O.O adakah ini kesan2 aku byk toksin..untuk pengetahuan korang kesan2 yg aku alami ini adalah kesan2 biasa bg yg byk toksin
- sakit kepala : sebab sel2 sedang proses membuang toksin yg ada rasa sakit ini seperti sakit kepala yg biasa .. sakit ini berkemungkinan dari toksin yg terdapat pada saraf2. minum banyak air untuk kurangkan sakit kepala. Pada aku simptom ini hanya berlarutan satu hari.
-rasa seperti demam: badan rasa sejuk tp panas dalaman dari sumber2 ini bermakna proses pembersihan toksin sedang berlaku apabila terlalu banyak toksin dalam badan
-sakit sendi/otot : pembersihan toksin dalam otot dan urat  berlaku .. satu badan lenguh2 
-buang angin: walaupun perut baru lepas membuang tp sentiasa kentut dan bau tetap menusuk kalbu

serius mmg rasa nk demam tapi sebenarnya proses detox sedang berlaku.. pada mulanya x menyangka aku akan alami kesan2 mcm ni konon badan mcm sihat tetapi tidak.. aku tetap meneruskan walaupun rasa x sihat gegam bara api biar jadi arang cewah..simptom demam ni aku hanya rasa pada hari kedua shj... hari2 seterusnya mcm biasa tp korang akan start minum air byk automatik sbb tekak akan rasa haus ni slh satu proses detox.. dan hari ni last day aku terasa byk perubahan yg berlaku.. kulit muka pling byk berubah mak kata x kusam dah.. sparkling gitu haha x de la bling2 cume mak kata dah bersih , dan pling x sangka berat pun turun .. dasat2 sekilo je pon .. sbb x target pon minum detox ni berat turun.. dan last bdn kembali pd asal tiada lesu malas bagai.. cume tinggal perasaan malas je hhahaha... dan ptt la die tulis kt kotak tu "detox.beauty.slimming" 3 in 1 tu.. aku pun terasa 3 in 1 tu... jd bg aku detox ni sgt penting lg2 untuk umur2 mcm aku ni hihii.. "kesihatan amat penting bg ku " hahaha slogan kluar dh (gedik sgt tu) ~~ sila try >.<




Comments

Popular posts from this blog

Mawas ... mitos atau kebenaran?