step :1

zzZZzzzz mata ku makin layu ni... bkn bosan bkn ape cume mmg mata ni berat nk bukak.. jd cri jln jgn mata ni tertutup.. nk tgk drawing makin tutup sbb makin pening kepala ni, tgk claim lg aku berpusing mata ni..tiba2 eh ni ape? eh aku buat ke ni ? mcm mna figure ni bleh wujud ek? tu petanda aku dah mereng hihihi tgk facebook bosan dh.. tgk instagram pon bosan.. tgl cik blog ni je la.. jadi nk menaip plak .. almaklumlah dh petang2 gini aku duk pikir nk balik je ni.. jgn contohi aku seorg pekerja yg x berdedikasi.. td tghari duk melayan bdk ofismate yg last day hari ni.. sedihnya kwn2 aku sume dh berenti tinggal la aku seorang sob3 jgn tinggal daku... ops tu bkn bermakna aku keje sorg2 cume kwn2 perempuan dh x de yg lain sume laki2.. laki2 ni x best buat kawan.. yela nk gosip dgn diorg ni x syok sbb diorg bkn phm perasaan pempuan pon.. kt ofis ni bdk2 laki aku buli je huahuahua (tanduk dh terserlah) bdk laki x leh ngam bab touching2 ni hihihi.. aiyoo kne survive sndri la jawabnye... tp mgkin x lama hahaha (ada kemungkinan untuk lompat hihi) tgh2 tinjau2 jgk ni... (ni pon jgn contoh) ada org ckp x elok lompat2 kerja ni tp tu semua terpulang pd diri sndri.. tepuk dada tnya iman hihi... tnya diri sendri kenapa dan mengapa nk pindah keje, jgn kerana stress kerja kita nk pindah sbb mana2 tempat sama je.. kerja x kan habis cuma cara kita tanggani masalah dan stress..

bagi aku yg byk jgak pengalaman lompat ni sedikit sebanyak aku dh paham la kenapa perlu lompat keje.. first aku lompat sebab aku stress dpt manager gila kerja tido pon kt ofis dan nk suh aku jd mcm die masa tu aku belum lg matang nk menilai kebaikan kerja masa tu jdi keputusan aku tu dikira agak rugi walaupun aku puas hati hahaha (siap bg lambaian kegembiraan kt ofis lama).. kedua aku lompat sbbnye x byk yg aku dpt dri company tu.. dtg keje goyang2 kaki makan gaji buta hmpir stgh tahun mmg sgt2 x produktif masa ni yg ini adalah perlu tukar kerja sbb buang masa jika anda goyang kaki shj.. ketiga yg akan dtg ni sbb i need to move forward explore another opportunity cewah kluar omputeh.. skrg ni aku masih dlm company precaster hampir setahun stgh kat sini mmg sgt stress kt sini .. tp itu bkn sbb utama bg aku.. kt sini precaster x byk dlm industri malaysia jd aku sgt2 beruntung dpt timba pengalaman dkt sini ..tp aku msih muda kn hihi aku nk explore qs bidang lain plak.. harap2 aku mampu nk explore .. harap2 ada rezeki tp kita hanya mampu merancang , kalau allah dh tentukan itu lah yg terbaik ... ~~ habis bebel bye2

Comments

Popular posts from this blog

Mawas ... mitos atau kebenaran?