Life update at 26

Assalammualaikum...
yeay 1 mac 1989 aku dilahirkan dan skrg dh 26 tahun ... oohhh mm gee igtkan muda lagi hihihi.. rasa baru je lepas spm (perasan sgt tu) bila umur dah makin bertambah makin banyak la pengalaman kita tentang hidup .. dan pastinya tahun ni aku terasa lebih kental .. alhamdulillah hasil didikan dan kasih sayang dr keluarga dan sokongan dari rakan2 itu yg telah menjadikan aku yg sekarang.. dengan kejayaan sekarang syukur kepadaNYA aku mampu berdiri sendiri , dan yes 26 masih banyak lagi perjalanan yg perlu aku tempuh malah mungkin lebih berliku dari sekarang (ayat dh mcm sasterawan plak rasanya) dan x sangka pulak dah 5 tahun umur blog aku ni, hihihi blogger capuk je .. tp bile tgk post2 yg lama2 tu rasa mcm malu nk baca huhuhu yela baru nk start berkarya (karya la sangat) ayat pon tunggang langgang lagi, merapu meraban je kejenye yelah time tu mcm best tgk post byk dlm belog tu hahaha .. last2 blog ni mcm buku catatan simpanan maklumat jgn bagi aku lupa hahaha .. nnt dh tua2 boleh tgk balik boleh nangis dan ketawa sbb semua kenangan dgn kawan2 dan keluarga aku simpan simpan kt sini ... bertuah la korang yg termasuk dlm belog ni haha (kekonon mcm retis plak ) hala tuju blog ni pon aku x rancang sbb hidup aku pon x terancang ikut suka nk kemana.. kadang2 gembira kadang2 sedih lebih teruk lg kadang2 gila hahaha ini semua duniawi cewah tp harapan plg besar aku nk berubah lebih baik lg insyallah lebih pd ukhrawi.. nk bwk family ke mekah x dpt haji , umrah pon jadi la ... moga2 dipermudahkan amin~~

26 ni satu je matlamat aku main big point is family.. nk jd seorg yg berjaya dlm kerjaya dan keluarga huhuhu (besar sungguh tu) mudahan2 berjaya , kita hanya mampu merancang allah yg menentukan .. btul x uolls hihi

Comments

Popular posts from this blog

Mawas ... mitos atau kebenaran?