Dodol for special occasion

assalammualaikum....selamat tahun baru.. x sangka dh masuk 2015...dan blog ni pon x terupdate .. bile dh bekerja serta merta akan lupa segala nya hahaha.. balik rumah je time to tido hahaha... mcm penat sgt... ok kali ni just nk update jualan dodol mak je dan  tajuk tak bleh tahan hehe.. aku pon dh tak tau nk letak tajuk ape dah kali ni nk update pasal dodol je.. alhamdulillah banyak tempahan yang kami terima sejak promosi gune alam maya ni.. x perlu gune duit simple je just post dlm blog... walaupun bkn aku yg mengusahakan sedikit sebanyak dpt la bantu promosikn dodol mak ni.. secara x langsung membantu kaum wanita di kg ku... nk cerita byk pon malas

haa ni la rupe founder GP homecooking... GP stand for Group Pening kih3 sbb sumenye havoc gila2.. jgn igt makcik2 ni sentap2 sumenye gila2..kih3.. masa ni proses dodol in the making cewah.. siap apron gitu.. pakai kayu api tau

ni pulak proses pembungkusan utk tempahan dodol dlm tampin yg akan dihantar ke kedai2 runcit
berat 500gm setiap satu.. aku kdg2 lupa berat die jd nk state kt sini supaya aku boleh igt


ni proses seterusnya di isi dlm plastik dan sedia utk dihantar ke kedai


yang ni plak versi mini dodol .. ni sbnrnye utk tester tp ramai pulak permintaan sbb dodol ni leceh melekat2 kalau nk makan jd kalau dlm bentuk mini dodol ni senang masuk mulut terus... hehehe yg ni aku setuju sbb malas nk pkai tgn atau amik sudu amik ni terus msuk mulut (ish2 anak dara ni)
 so the end~ hehe nk order sila tgk side bar >>>

Comments

Popular posts from this blog

Mawas ... mitos atau kebenaran?