Outstation !

assalammualaikum... hai blogku.. dah lama gila x jenguk blog ni.. sedih je tgk x berupdate sejak dua menjak ni keje ku bertimbun2 meja penuh dgn drawing semuanya menanti giliran untuk di take off.. first time busy smpi x dpt nk online langsung.. waktu rehat entah kemana semuanya kelam kabut..berbalik pada tajuk atas tu.. ni jugak outstation pertamaku kt tempat kerja baru tp bg aku ia adalah disaster bg aku uwaaaa mana aku nk lari ni.. gila x tentu arah aku bila kene pergi jumpa consultant bila dah x de org yg nk ganti aku pergh kluar peluh sejuk aku time tu..  x diduga org yg sepatutnya ganti aku tu amik half day la pulak ..ahh sudah .. kalau di suruh pg ke johor ke seremban ke aku laju je pg tp ni pg kl aahh mampus la aku.. nk tgk gps dah la aku x de gps almaklumlah henpon zaman batu haha alamatnye aku langgar org kalau tgk google map.. kalau sesat tu x pe tp nyawa beb... huhu last2 aku amik keputusan naik erl dr putrajaya turun kl sentral amik teksi hahaha ko ado.. tgk otak gila aku bg cadangan tp bernas gila cadangan tu.. lg2 kalau semua perbelanjaan ofis yg tanggung.. so x de sesat2 dan trafik jam sume tu badan pon x penat.. tempat yg aku kene pg tu dkt maju junction, aku mmg x sesat nk cr tmpt tu tp aku sesat dlm shopping mall.. gila aku mencri maju tower dlm shopping mall rasa2 aku habiskan 30 min round dlm shopping mall tu hahaha last2 tnya kaunter pertanyaan tu pun lepas aku call consultant tu kaunter pertanyaan kt mana hahaha sadis gila perjalanan aku.. then aku sampai x habis dgn kesadisan td tmbah pulak digelakkan oleh mereka semua..mana taknya aku bila penat apa yg keluar dr mulut aku ni semuanye jujur2 belaka dah x dpt nk kontrol macho lg.. bila ditanya kereta park dkt mana aku pun dgn jujurnya mejawab "sy naik komuter je x payah park" hahah rasa2 mcm agaknya situasi masa tu hahaha.. bygkan QS naik komuter nk jumpa consultant engineer.. hahaha ko ado.. rasanya aku sorg je la qs yg buat mcm tu hahaha aku sendiri pun rasa lawak ini kan diorg.. ditambah pulak dgn manager aku gelak kuat2 bila tau aku aik komuter... gelak la aku x kisah jnji aku selamat x bhyakan nyawa aku dan org lain kn3.. biar die tahu aku bkn tipu dia yg aku ckp aku x boleh pg area kl tu biar dia tahu aku bkn main2 ... tp best jgk lepas ni kalau disuruh lagi aku rela bleh jln2 hahaha kluar pg x blik2 dah lepas tu nk pg shopping lain kali.. hahha naik komuterkn lambat smpi huhuhuhuuhu


Comments

Popular posts from this blog

Mawas ... mitos atau kebenaran?