Jalan2 Hari Buruh

Assalammualaikum... terasa nk update cerita best 1mei hari tu.. almaklumlah kami ni buruh hihihi.. khamis lepas aku, alya dan ana plan nk jalan2 dkt the curve dgn i-city, first kami gerak ke the curve tp maklum lah public holiday kami terperangkap dlm kesesakan lalulintas selama 3jam pergh dahsyat sungguh ..serius x mampu den duk bando mcm ni.. mau den mati dlm keto jo... org kampung la katekan hohoho.. smpi je the curve start perut menari2 mintak diisi kami pergi ikea mkn meatball... serius aku ckp lapo gila nk ambil gmbr pon x sempat sbb sekejap je habis dan kt situ punya la sesak yg amat dengan manusia yg byk mcm semut.. ohhh kalau mak aku ni mmg ckp blik je x yah mkn sini.. tp meatball die mmg sedap. then kami pg the curve main bowling mula2 nk main escape room tp full.. takpe next time mungkin hihi.. petang kitorg start gerak ke shah alam nk pg i-city ..
ni gambar dkt depan red carpet.. tapi kami x masuk pun sbb budget x cukup harga RM30++ x berapa ingat harganya. tapi mmg best kt sini sgt best bawak family dan kwn2 utk bersuka ria ..lagi2 mcm kami yg stress dgn kerja.. at least dpt jugak ketawa puas2 kn 




 dekat i-city kami masuk trick-art museum.. harga RM10/person best gila dkt sana nk masuk akan diberi kad..dan kad berharga RM2 , kad ni mcm kad touch n go kalau nk masuk kene topup dulu dkt kad ni.. kad ni boleh pakai utk satu group x de limited berapa orang .. then boleh simpan bila nk pergi lg boleh topup je dkt sana.. dlm trick art ni mcm2 gambar yg gila real dan mmg plg best utk shooting.. ok shooting time

gmbr ni x berapa nk real la sbb warna dia agak x menarik lgi selepas dah kene pijak dgn kasut jd x berapa ok sgt.. dekat bwah ni real gila hehe tp aku la yg x berapa nk real sbb mana ada org yang lawan lembu boleh senyum buat iklan gigi hahahha



si alya pulak tgh best bgi makan zirafah.. jinak betul kn3 huhuhu..
yang ni pulak merasa jugak la duk dlm buih hik3 tp alya yg jht nk pecahkan buih 



mai2 mkn ikan!



haa amik ko masuk dlm mulut ikan jerung hahahaha.. muka jht gila aku ni hoho

aku la kakak tiri cinderella hahaha

ana lari!



 lepas puas bergambar dlm trick art kitorg jln2 dlm i-city tunggu mlm sbb nk tunggu lampu tgh cntik masa tu.. aku dh pernah pergi dulu.. dan x berapa byk lampu2 masa tu, tp sekrang byk gila lampu yg ada rasanya berkali-kali ganda dari dulu .. dan rasa mcm kali pertama masuk dlm i-city ni





 dan dalam i-city ada 2 jenis permainnan yg korg boleh cuba merry go round, gondola, kapal terbang dan yg aku naik ni aku lupa plak namanya hahaha cuma RM5/person best gila rasa nk naik lg sekali.. masa ni terasa zaman kanak2 dtg kembali yuhuhuuu.. aku lah budak kecik

sebelum balik aku mmg nk sgt singgah kt lorong ni.. serius cntik kalau nk buat photoshoot ..kalau gmbr wedding mmg nk buat kt sini hohoho >.< 



haha konon kira bintang


muka dah nampak penat dah .. last bergambar kt sini huhhuhu... pergi lah best sgt2 lgi kalau pergi dgn kwn yg mcm alya dan ana serius mcm korg pergi 10 org padahal 3 org je tp havoc sgt2.. yg plig penting its become the most happiest day in my life ~~~






Comments

Popular posts from this blog

Mawas ... mitos atau kebenaran?