PICC BOOK FAIR

assalammualaikum..
Pagi2 teruja nk cerita something yg best kt blog ni.. cerita tntg bookfair yg tgh hangat berlangsung skrg ni.. book fair ni dah mula sejak 19/3 lg dan akan berakhir pada 23/3 jd sesiapa yg tinggal dekat2 putrajaya sangat2 rugi kalau korg x dtg best sgt2.. pada mulanya aku nk pergi hari ni tp mcm timing tu x best sbb ramai org .. dah la tak suka nk bersesak2 bagai ni.. jd aku amik keputusan pergi ptg smlm lepas kerja huhu.. set date dgn kak zai housemate ku.. die ok aku pon ok ler huhuh.. best gila tp kitorg hanya ambil masa 1 jam je sbb awal2 lg aku dah target nk cri buku ape.. aku da buat research awal2 huhu.. gile2 .. yg buat aku jd gila ni bila aku dah start balik habit buruk aku yg lama tu , dah lama aku x baca novel melayu kot.. dulu aku ni gila buku.. bukan ulat buku dah.. aku boleh habiskan buku novel yg tebal 3-4 inci tu dlm beberapa jam je.. smpi aku lupa nk makan huh gila x? lepas da kene bebel dgn mak aku pon berhenti la baca novel melayu aku tukar minat pg baca novel english sbb kalau baca buku english jd lama skit nk memahami dan menghayati jd kalau interupt pon x jd msalah sbb kelajuan membaca pada tahap maksimum bg buku english kurg skit hahaha jd byk jugak la buku english aku selain komik yg x dpt nk dikira lg.. rasa2 dah boleh buat mini library tp bukan library ilmiah ye huhuhu..
sumber pakcik google
ni la keadaan dlm book fair dkt picc.. ada dua bahagian satu pekan buku utk buku2 melayu dan satu lagi bookerville utk buku2 english.. x sempat nk amik gmbar sbb sibuk mencari2 buku yg nk dirembat bawak pulg .. agak best jgk sbb diskaun die perghhh lg2 kalau happy hour dr 20% turun kpd 30% nasib la belum gaji kalau x mahu 2ratus habis kot... aku hnya mampu beli dgn budget yg tlh ditetapkan sob2 padahal ada lg 8 senarai buku2 yg ingin kubeli.. aku hanya mampu beli 2 novel malayu dgn 1 novel english.. sepatutnya ada 2 novel english tp x dpt cri sob2 my teardrop mmg jatuh air mata ku x dpt cri buku tu.. tp puas la dgn novel splintered .. balik je dr book fair aku terus baca novel "dia.. random guy" dan aku habiskan jugak mlm tu huhuhu tabiat buruk ku dah kembali..hahaha gila laju aku baca.. moral of story jgn baca mcm aku laju sgt kejap je dah habis


Comments

Popular posts from this blog

Mawas ... mitos atau kebenaran?