V5

Assalammualaikum... at last aku dpt jgk beli laptop.. tp da mcm tunggang langgang je wish list aku yg spttnye kurg penting.. nk buat mcm mne semenjak laptop aku kene petir , laptop satu malaysia tu la yg byk berjasa pd aku... rasanya x perlu beli laptop buat masa ni.. tp disebabkan tuntutan kerja aku terpaksa beli atas keselesaan diri ku sndri.. kalau la laptop satu malaysia tu 14inci x de la aku beli baru kerana saiznye yg comel dan ram yg kecil terpaksa la aku beli bru.. tp alhamdulillah skrg harga laptop x mcm dulu2 .. aku masih igt lg masa first time beli laptop waktu tu harga laptop dlm 2k lebih gitu... mahal kot... itu pun yg cikai2 je... kalau 2k plak x de microsoft office kene install sendiri aku masa tu diberi open office software selain dr mic.office.. tp x pe lah gune aje..tp lama2 aku da pandai install sndri dpt la guna office 1997 zaman lapuk da.. tp jnji ada.. dan skrg ni jumpa plak laptop baru harga 1k lebih dgn warna yg cantik dan nipis hampir sperti ultrabook perghh rembat la ..tp satu je kurg seperti biasa mic. office ganti office lain huhuhu.. x pe itu boleh diusahakan.. dan kali pertama aku menyentuh window 8 pergh mcm org duduk utan plak..gila pelik first time gune.. pergh aku x reti nk pakai siot.. ape lg balik je dr kedai terus aku godek3.. bila dah godek2 nasib la win8 ni x sesusah mane pon tp lagi best bile interface dan apps die lebih menyerupai smartphone.. hahaha mcm best je.... alhamdulillah ~


Comments

Popular posts from this blog

Mawas ... mitos atau kebenaran?