Tempat idaman

assalammualaikum.... semua dah sedia maklum dgn keadaan cuaca sekrang yg umpama musim kemarau.. mari la berdoa byk2 supaya hujan turun... berita pon dah memaklumkan empangan kita sekarang didalam keadaan kritikal.. dsebabkan tgh panas mata ku mula mencari2 pemandangan yg tidak terlalu panas yg sejuk mata memandang walaupun hnya gambar hehe.. tp kalau ada peluang why not? hehe tu kene tgu duit berkepok2 dulu bru dpt pg hahaha.. aku ni jenis suka kan nature .. kalau ada masa lapang aku lebih suka bersantai2 bawah pokok haha jiwa romantik gitu.. aku sukakan keadaan yg aman tenang dan mendamaikan.. sblm ni aku prnh post tmpt2 ni tp x semua tmpt menarik hati ku... sbb jiwa ku lain hahaha... kalau la diberi peluang aku nk pg ke:

1. LADANG TULIP , NETHERLAND
perghhh aku suka sgt dgn bunga2 .. suka menik mati pemandangan.. aku boleh duduk seharian menikmati pemandangn bunga.. sedangkan tgk gmbr je pon da berapa minit smbil ucap masyaallah~

2. KEUKENHOF GARDEN, AMSTERDAM
ni plak tempat yg aku idam2kan sejak kecik dulu... ni semua pengaruh tv..masa tu tgk majalah 3 kot terus jatuh hati kt tempat ni...sgt2 cantik aku terbuai dgn kecantikkannya haha puitis gitu

3. TEROWONG CINTA , UKRAINE
 ni pulak tempat plg cntik tuk wedding photoshot... tmpt ni cntik utk shot gmbr yg menarik.. utk pgetahuan korg aku ni minat tgkap gambr.. kalau x jd qs mungkin aku jd photografi kot hahaha

4. WISTERIA TUNNEL , JAPAN
yg ni pulak plg romantik aku rasa.. bygkn kita lalu dibawah ratusan juntaian bunga yg cantik..dgn taburan kelopak bunga yg menghujani kita... perghhhh bestnya agak2nya mcm mne la aku bila sampi tmpt yg mcm ni..

5. FORMOSAN ABORIGINAL CULTURE VILLAGE, TAIWAN
haaaaaa yg ni pulak cantiknya x terkata kot... hanya mampu ckp ya allah cntiknya


6. HOKKAIDO , JAPAN
kalau aku mampu ni la tempat pertama aku nk pg.. lg2 ni negara doremon hik3

8.TAKINOUE PARK, JAPAN


Comments

Popular posts from this blog

Mawas ... mitos atau kebenaran?