Surat cinta yg menyedihkan

selamat pg... smlm dgn hari ni emosi aku cukup x stabil... rasa sebak sgt2 bila dpt call dr mak mngatakan aku dpt surat cinta.. huhu surat cinta dr JPJ... surat temuduga siasatan.. maksudnya aku bakal dpt saman.. sblm ni housemate aku da dpt atas sbb yg sama... kejam nye pakcik jpj ni... kasihani la daku... surat itu mengatakan aku potong que... emm mcm mne plak aku potong que padahal aku nk ke kiri...emm tgh jammed tu.. aku bkn nk straight terus aku nk masuk simpang je tp org lain da blok aku terpaksa la aku guna laluan kecemasan yg berwarna oren kt gmbr bawah ni.. tgk doodle aku yg mcm bdk kecik ni..serius emosi aku x stabil sgt.. tp mmg aku slh la guna lorong kecemasan tp aku nk guna lorong mane lg... masa jammed gile panjang kereta yg nk terus tp kalau org yg nk ke kiri x perlu la nk jammed kn jln lg..emmm nasib la... bak kata dlm cerita ombak rindu bkn redha tp pasrah... sob3 sedihnya alamatnye 300 henggit aku melayang2 ditiup angin... kejam sungguh kejam...terpaksa pg jpj hari ni nk kene temuduga pasal saman.... da nasib apakan daya terima je la..... ya allah tabah kn hati hambamu ini..tambah pulak dgn tragedi bdk praktikal pinjam kereta buat mcm kereta sendiri... perghh selama ni aku bg die pnjam pg beli makanan yela sbb aku kesian die x de kenderaan.. last2 smlm die da naik daun lebih2 plak.. ada ke ptt pinjam kereta org pg kajang amik passport die kt sana lepas tu bkn nk isi minyak blik... dan tmbh pulak die bwk kawan die penuh kereta aku dan seat aku ada habuk rokok perhhhh x boleh blah bdk ni... mmg lepas ni selama2nya kereta aku bkn kereta sewa ok... mmg last la ko rasa naik kereta aku.. dan mmg last aku nk buat baik dgn ko.. pengajarannya buat baik berpada2

Comments

  1. Harta kita tetap harta kita. Jangn bg orang oinjam, event husband nk guna oon kena mintak izin kita dulu....x leh sukati...

    ReplyDelete
  2. tu la pasal.. dek kerana simpati kita yg merana

    ReplyDelete
  3. Kami ada menyediakan perkhidmatan kereta sewa di area shah alam.. boleh lawat website kami utk maklumat lanjut. :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Mawas ... mitos atau kebenaran?