Freelance mural

Assalammualaikum ..
tajuk post mcm tunjuk aku rajin sgt je nk cr duit poket lebih.. padahal aku buat saje2 je tlg housemate aku, kak zai.. best gila rupanya main conteng2 kt dinding ni rupanya kalau bab mewarna lg la best tp aku warna comot gila klau kt dinding jd aku prefer melukis je.. kak zai ni kerja sebagai penyelia asrama , asrama die ada pertandingan mural.. dia ada upah org lukis mural satu dinding berharga seribu ..wow gila mahal.. perghhh ko bayangkan kalau die buat satu sekolah ada 5 keping dinding jd satu sekolah je dah cecah 5 ribu.. dan satu keping dinding bleh siap dlm 3 hari paling cepat bergantung pada kerumitan lukisan.. untung2 boleh buat duit mcm ni.. tp kak zai nk jimat budget jd aku tlg la die sementara aku bosan kt rumah sewa tu.. bukan ada bende nk buat pon jd baik pg ikot kak zai main2 haha

haha ni antara lukisan yg aku buat.. ni dlm proses nk lukis taman bunga tulips hehehe mcm aku punye idaman nk pg tgk taman bunga tulip dkt amsterdam .. hahaha comel kn.. ni bru lukis belum warna.. segala sesi mewarna diserahkan pada kak zai.. seronok kot main lukis2 dinding ni hhuhuhu~

Comments

Popular posts from this blog

Mawas ... mitos atau kebenaran?