new face in the process ! yeah

assalammualaikum~~
huhuhu hari sabtu adalah hari yg happy bg minggu ni setelah seminggu emosi x stabil ... pergh semua keje bagaikan x kene.. setiap pandangan rasa menjelikkan ..setiap apa yg didgr semuanya tidak enak rasanya.. aku pon x pasti mngapakah aku bergini.. emosi mengawal diri..kubiar dan terus kubiar... cehhh da mcm puisi plak rasanya hahaha .. agak lama aku nk menyiapkan gmbr yg aku post sblm ni dlm entry new face tu tp hasilnya tidak memuaskan hati aku.. time tu buat tgh mood hampeh mmg x jd la.. lg pon kartun tu mcm dewasa sgt hahaha tak sesuai dgn jiwa i~~ gitu (gedik nk mntk kene hempuk)

tiba2 idea mncurah2 ke ldg gandum.. tp semua idea ni bkn la milik aku sbnrnya tp lebih kurg meniru gaya... aku cume ubah skit je dr karya asal.. igt nk tiru bulat2 tp mcm x best je nnt org tgk eh gmbr yg sma je.. jd aku buat kelainan skit.. to the owner of the anime thank you very much for lend me the anime...huhu aku pon x tau ni milik sape sume pakcik google yg uruskan haha..x senonoh betul aku ni... buatnye owner tu saman aku bru aku gelak dgn air mata darah.. tp yg pastinya aku bkn utk buat jual2 aku cume buat utk kebahagiaan diri sendiri... kalau nk cri owner die jenuh la aku nk ckp haik arigato ozaimash... belit2 lidah aku kang hhuhu



setakat ni hanya ini je yg da siap.. tp aku still x de idea nk letak dkt layout tu mcm mne hahaha... mntk2 kali ni jdi la kalau terpaksa la cri templete kt pakcik google lg huhuhu~ till then

Comments

Popular posts from this blog

Mawas ... mitos atau kebenaran?