New face coming soon !

Assalammualaikum...
Tajuk post mcm nk havoc..hahaha apa salahnya kan.. blog ini aku yg punya~ hahaha (ops mcm suara jin plak ) nampaknya tahun ni memberikan aku satu ajakan paradigma yg besar, huhu besar la sgt.. alhamdulillah hidup ku skrg makin teratur.. jalan2 yg penuh semak samun dahulu kini telah terang.. moga2 keadaan ini berpanjangan.. awal tahun lg semangat aku da berkobar2.. nk bercerita tp tak dpt digambarkan dgn cerita hahaha...  aku excited nk update post tp excited sndri je bile x de benda nk dikongsikan bersama haha.. tp sempena tahun baru ni rasa2 nk try tukar layout baru tuk blog ni.. nk try buat sndiri la plak hehe

mcm mne cantik x? >.<
hehe tgh berjinak2 nk memahirkan diri mendoodle ..almaklumla doodle tgh famous uolls...haha padahal aku ni da kira ketinggalan zaman da... aku ni mahir atas kertas je tp dkt komputer x prnh nk memahirkan diri.. agak susah jgk la tp kalau yg simple2 tu sng aje

Comments

Popular posts from this blog

Mawas ... mitos atau kebenaran?