Merapu

Assalammualaikum....
sihat ? harap2 dgn cuaca sebegini sila la jaga kesihatan diri.. aku skrg ni tgh dilanda virus demam.. x best betul bila nikmat sihat ditarik ...ohooo jga la kesihatan... skrg ni kisah hidup ku berkisar antara kg dan dengkil.. huhu at last semoga perhentian kali ni akan menjdi perhentian terakhir aku utk mencari sesuap nasi.. kali kaki ku menetap di dengkil.. diharapkan kali ini yg merupakan ketiga kalinya akan berakhir disini.. doakan aku ye kwn2.. aku dpt rasakan disini adalah yg terbaik buat diriku ..cewahh.. kali ni baru rasa nk berkongsi cerita aku skrg sbb aku takut bila aku x dpt lama dkt tmpt bru..tp rasanye aku yakin dgn diri aku kali ni.. senang cerita this time is much more better than before.. alhamdulillah bak kata kwn aku perancangan DIA itu adalah lebih baik dari perancangn kita.. jd kpd mereka2 jgn putus asa memohon petunjk dr-NYA. aku juga x ketinggalan dpt musibah , kali ni laptop kesayangan ku da menemui ajalnya... sob3 sedihnya gara2 petir laptop ku rosak nazak sudah.. sedih kot .laptop tu byk menabur bakti sewaktu aku gigih dkt uitm 5 tahun.. skrg ni berhabuk da atas meja tu.. aku kalau bleh nk cri yg sama jgk mcm tu.. aku terasa laptop tu da mcm kwn aku plak... susah senang aku ,laptop tu la yg gigih teman aku hihihi... tnmpknye aku terpaksa tmbh wish list aku nk beli laptop pulak ... aku ni jenis gila teknologi kot haha padahal boleh je x de laptop tp aku rasa x lengkap plak bila laptop x de huhuhu.. buat msa sekarang ni aku gune notebook 1 Malaysia.. huhu nasib baik ade notebook ni..kalau x, aku x senang duduk silap2 on the spot aku start kete pg beli laptop hahaha..  ok la x mampu nk merepek lg .. bye

Comments

Popular posts from this blog

Mawas ... mitos atau kebenaran?