Energy bar for sale

Assalammualaikum .... mlm ni terasa active bila teringat energy bar kawan aku jual ..serius gila super sedap beb.. kalau x rasa mmg rugi.. bahan2 yg diguna kan mmg2 mhl wei.. aku tak sangka plak dia guna coklat original igtkn coklat masakan tp tidak wahai mahkluk bumi hehe.. aku da rasa boleh la cakap mcm ni.. cuba kalau aku lum rasa sumpah tak boleh tulis mcm ni hahaha.. so aku nk recomend korg beli energy bar ni korg pg blog ni http://cornhelius.blogspot.com/2013/11/crispy-bar.html


haa ni dia energy bar.. harga aku kurg pasti.. korg boleh tempah mcm2 topping yg korg nak .. best kot.. kalau nk buat tempahan utk kahwn pon aku rasa best gak tu x penh org buat kot haha sure majlis korg akn jd extra luar biasa hahaha.. so apa lg bak kato org nogori .. sorangggggg! (mksudnye serang) hahaha

Comments

  1. hahha tq yunk wat kan entry special utk energy bar i ni..hik3..

    ReplyDelete
    Replies
    1. huhu mne bleh x buat entry pasal coklat ko ni..kesedapan masih terasa hingga sekrg hahaha~

      Delete
  2. wahh banyaknyerr m&m tuuu .,ehHHee

    ReplyDelete
    Replies
    1. dah byk tu ape lagi..sila la tempah :D ..jgn terlambat~

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Mawas ... mitos atau kebenaran?