Fabulous week~

Assalammualaikum...
minggu yang sangat2 ohsem babe... hhuuhu nak tau knpe sebab dpt hangout dgn kengkawan 
pelik tak haha teruja hanya kerana keluar makan dengan kawan . Dan satu lg perkembangan terbaru aku dah berjaya bawak kereta menyusuri bandar melaka ohhsemmm... (macam terlebih excited pulak) ngeh3.
aku da lama tak keluar dgn kawan2 almaklumla banyak sangat halangan dan rintangan dek kerana ketidak cekapan aku membawa kereta.. x kan la nk mintak mak hantar semata2 nk jmpe kawan.. mmg x la kn.. fuh aku tak mampu nk buat mcm tu.. bukan kerana malu tp cukup la aku da mnyusahkan mak waktu kecik2 dulu pergi balik sekolah mak hantar.. jd sekarang ni nk mntk tlg mak mmg da segan yelah da besar panjang da tua da pun x kan la kita masih nk bergantung pada ibu bapa.. but im still going and will be a better person than today cewahh... semenjak sekarang ni aku mcm ada hobi baru iaitu meluahkan perasan dalam bait2 sajak perh mmg x leh blah hahaha... 

* oh terima kasih la sahabatku ,.. kehadiran mu dikala suram mmg amat dihargai dan digalakkan hehe

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Mawas ... mitos atau kebenaran?