Doktor hatiku

huhu gempaknye tajuk... padahal x de ape pon... saje ni bagi suspen sikit.. die memang seorang doktor, seorang yang sangat berkaliber, senyuman x pernah lekang dari bibirnya itulah dia doktor rizal. Die adalah doktor ku sejak kecil lagi.. masih ingt lg masa berumur 3/4 tahun ketika tu demam teruk.. muntah2 mak terus bawak jumpe doktor rizal.. ntah mcm mne yang aku ingt ketikan itu doktor tu ckp lemah lembut hehe.. aku yg budak kecik masa tu seronok la kan sbb doktor hensem pastu baik plak tu x de la takut kn3.. tp yang ajaibnya lepas jumpe doktor terus sihat.. dlm kereta terus bleh main mak aku ckp ..waaaa caya sama luuu huhuhu ajaib2 lepas tu sentiasa la aku pg jmpe doktor kalu demam.. tapi da besar ni kurang la sakit dan x effective lg la mcm dulu terus sihat jumpe doktor..hehe  tp smpi skrg aku igt doktor tu dan doktor tu pon ingt pesakit die yg dulu tomei sesangat tp skrg x tomei da huahuahua..
gambar ni sempat aku amik mase mintak ubat sbb alergik .. mase nk mintak amik gambar tu
doktor ni gelak x henti2 yela mana ada pesakit yg sengal macam aku ni x malu nk amik gambar hahaha
hihi doktor pon da beruban da...pesakit pulak da membesar dgn jayanya hahaha

Comments

Popular posts from this blog

Mawas ... mitos atau kebenaran?