seminggu berlalu~

assalammualaikum
huhu mcm sadis je tajuk post tu kan, padahal
x de ape2 pon.. sejak akhir2 ni rutin tidur awal kembali
semula seperti dijohor.. smpi rumah je terus makan 
tgk tv jap smpi pkul 9 pastu tido
mmg terbaik kan hahaha 
pejam celik pejam celik da seminggu da
aku kerje kt melaka.. minggu depan da berpuasa
mesti aku jd lg letih sbb bwk kereta.. tp sure blik 
ayah aku yg bwk hihi
ok la mata minta ditutup 
bye2

p/s: hari jumpa zaf dtg amik gmbr.. tp bangga tgk dia merempit
sdgkn aku ni hnya boleh tgk motor hahaha hopeless sungguh aku ni

Comments

  1. haha rempit sejati. meh aku ajar ko jadi rempit sejati nak? hehehe

    ReplyDelete
  2. uish kn bgus ko jd tok guru aku.. bapak aku pun fed up da ajar aku bwk kete hahahaha

    ReplyDelete
  3. salam ramadan
    hidup memang penuh dengan cabaran kan..hadapilah dengan tenang

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam ramadan juga kpd kak ina :) hihi setuju sgt dgn kak ina mmg hidup ni kene hadapi dgn tenang plus ceria

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Mawas ... mitos atau kebenaran?