Salam Ramadhan

assalammualaikum
semoga semua sihat hendaknya
hari ni sudah 5 hari umat islam berpuasa
alhamdulillah rasa x sedar masa berlalu
pejam celik pejam celik da 5 hari aku pun da 2 minggu
berkerja kt melaka.. walaupun aku bekerja
di syrkt yg mostly 90% adalah kaum cina
tapi alhamdulillah mereka ini sgt bertimbang rasa ketika
di bulan puasa.. aku terasa sedikit bersyukur kerana
di lahirkan di sebuah negara yg rakyatnya sgt
bertimbang rasa.. ceh aku mcm da terlebih2 feeling pulak 
hahaha

da lama da x update blog ni .. mana taknya sejak bulan
ramadhan ni masa agak terhad untuk diluangkan
didepan laptop untuk bersenang2 mengarang ayat
hhihi yela smpi je rumah da siap2 nk berbuka2
da malam pulak da pergi terawih kn2
jd mmg x de masa nk mngadap laptop ni
jd kelapangan hari ni aku amik kesempatan
mengucapkan selamat berpuasa kepada
muslimin dan muslimat diluar sana
pesanan aku agar semua bersabar dngn dugaan
almaklum la du bulan ramadhan ini
dugaan nya lebih dari bulan lain yela sbb nk bg kita
pahala kn. jd bersabarlah wahai org2 islam



huhu along balik request kek chocolate moist
jd demi kakak ku yg tercinta aku buat coklat ni untuk 
berbuka puasa... dan sambil mngasah decorate kek dgn buttercream
hihihi tp masih kurg memuaskan tp yg penting
kek ni sgt2 yummy kalu dicurahkan coklat cair pasti
iman ku cair jgk bila time pose ni hahaha

p/s: nk resipi ada dekat buku resipi :)


Comments

Popular posts from this blog

Mawas ... mitos atau kebenaran?