oh kehidupan ku

assalammualaikum
huhu tajuk x boleh blah kn... mcm ape je tajuk
aku just nk membebel je lepas penat meredah hutan belantara
tadi byk betul onak dan duri cewah padahal bwk kereta je 
huhuhu.. almaklum la kite ni bdk bru blaja
(pandai la bru blja padahal da lama dpt lesen tp bru nk praktikkn
amik ko padan muka)
bkn x nak praktik cuma x de kesempatan iyela
waktu berkobar nk bawak kereta dulu x dpt bwk kereta
kt perak mak kata bhya.. tp betul jgk tu haha
skrg ni da terlalu lama sejak dpt lesen bru nk tempuh sume
tu mmg idak le jwbnye.
masa kat johor pon setakat 3 min ape la sangat feel
bwk kerete ala kacang je .. pejam mata pun lepas
cewah berlagak la pula ( lupa ke insiden lgr tembok tu huhu)
skrg amik ko 1 jam ulg alik kaki x habis2 mngeletar hahaha
tapi kalu ye pon aku ni bdk baru blaja
yg da expert2 tu phm2 la jgn la dok rapat2 dgn kereta aku ni 
buatnya brek x jln mau berdetum kereta kome
haaa padan muka kome
nak je aku tampal "jgn rapat2 bahaya" yela tampal P besar pon
x makan saman jugak cmne tu
aku plg takut masa berenti dkt kwasan berbukit
aku punya la berenti baik punya 1 meter jaraknya
yg org blakang ni dgn selamdok die berenti x smpi selangkah
uihhhh keluar pelluh sejuk aku haaa
yela takut karang bila nk jln kang terlajak keblkg
huhu apa lg dari terkebelakang baik la aku 
menderum2 kn kereta ku fuh nasib lepas tp berasap jugak la
hahaha buat malu je kan.. tp apa kan daya
ini la kisah ku


Comments

Popular posts from this blog

Mawas ... mitos atau kebenaran?