Kahwin?

Hurm terasa hangat je tajuk tu kan... hahaha
sebenarnya tajuk tu lebih ditujukan pada diri sndiri... mana tidaknya
bila umur da menginjak 24 ni mula la ramai yang bertanya da berkahwin ke?
adoiyai aku hanya mampu senyum dan mengeleng kepala
lebih2 lagi muka aku yg nampak matang sangat ni lagi la orang bertanya
pelik sangat ke ? matang ke? hahaha perangai pun kalah bdk sekolah
aku muda lg baru 24 tahun cewah..muda la sangat haha
tapi hampir 40% kawan2 aku semuanya da berkahwin haha
jd mmg ptt la ye umur mcm aku ni ptt da kahwin... emm gitu
la gamaknye.. tp idak le kite ikut... bkn kita ni x nak kawin
cume kalau bleh nk la bakal suami yg mampu membimbing dunia
dan akhirat tak gitu? hahaha harap2 gitu la jdnya..
sesak btul dgn soalan gitu haha.. tmbah lg dengan soalan
x de pakwe ke? hahaha tu dia soalan rentetan namanya
idak le aku tahu nk menjawabnya hahaha
aiyoyoyoy sonyum ajo la tu jo den tau.. hahaha
soal jodoh kita serah je pada ALLAH yang maha mengetahui....
setuju~

Comments

Popular posts from this blog

Mawas ... mitos atau kebenaran?