Limau mata kerbau

assalammualaikum
hari ni terasa rajin nk tulis2 kt blog ni haha
boleh lak cam gitu.. blog ni pun da tukar baju
comel x warna biru titew hahah
nampaknya tahap kegembiraan aku kali ni 
di tahap yg tertinggi cewah.. kita kene hargai masa happy kn2
huhu hari ni bru je kol org jual limau
dan dpt khabar berita gembira sbb limau yg aku order
telah diposkan dan akan smpi pd esok hari yahooo
cool x order limau dr internet haha
terasa mcm bangga pulak hohoho bila mak ckp
"pandainya anak mak ni"
huhu bygkan betapa kembang aku time tu

ok ttp cite bab kembang2 ni limau yang aku order tu
limau yg sgt2 jarang kita nk jumpe sekarang
limau mata kerbau.. haa korg pernah jumpa x?
aku yakin pasti korg x prnh dgr sekalipun
limau ni byk khasiatnya terutamanya utk ibu2 yg baru bersalin
secara detailnya ndak le kite tau hehe


unik kn limau ni aku yg mmg org kampung pon
x pernah dgr apatah lg melihatnya haha
gambr ni aku dapat dari kizaherb
laman web ni sgt berguna untuk kita cari harba2 yg x pernh kita jmpe
nk order lg la boleh.. kalu nk cari herba2 boleh la ke laman web kizaherbs ok
*p/s : x sabar tunggu esok nk tgk limau mata kerbau in real life huhu



Comments

  1. Salam..nak tanya kat mana ada jual yer limau mata kerbau ni..saya nak guna, puas mencari..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wassalam ,
      saya beli online je boleh tgk fb Kizaherbs ade no fon
      https://www.facebook.com/kizaherbs-276201725827380/

      Delete
    2. Limau mata kebau ni sama ke dgn limau purut

      Delete
  2. Di rumah sy ada 60 pkk limau nie...0194278082

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Mawas ... mitos atau kebenaran?