API2 STEAMBOT

ASSALAMMUALAIKUM
Dengan penuh semangatnye aku nk bercerita tentang
voucher yg aku beli dari groupon. Aku beli pon sbb masa tu tgk iklan 
dia cantik sgt penuh dgn bermacam2 pilihan makanan. Mata aku naik rabun
asyik dok tgk je.. jd aku pon ajak mak aku dan kebetulan mak aku pun setuju
Tp sampai2 je sana penuh gile org dtg mkn. Aku x sangka pulak jd mcm ni
tp Alhamdulillah kami dapat tempat yg selesa 


Makanan yg disediakan mmg sgt byk.. dan engkau sendri x dapat nk 
makan semua tu, yg pling penting dessert die mmg best
ada ais krim dan abc.. mkn la byk mne korg suka
tp yg paling aku puas hati sbb daging die cukup seasoning
byk2 tempat aku mkn steambot ni jela yg dpt menambat selera aku
daging black paper die sgt2 sedap.. perapan sgt sempurna

dan utuk pengetahuan korang kedai ni telah dapt
recommed dari Jalan2 Cari Makan pada minggu lalu
pergh x sangka aku mkn kt situ haha
aku tau pon lepas aku nk balik ternampak plak Jalan2 Cari Makan
huhu try la X rugi mencuba
ni laman web mereka 

Comments

Popular posts from this blog

Mawas ... mitos atau kebenaran?