Ginger smooth ur sentence

Assalammualaikum
Good afternoon everyone !
Lihat la pandang la pada post ku itu ~ huhu
aku adalah seorang pelajar ijazah 
ehh oppsss bekas pelajar pembetulan hehe
berangan nk jd student lg la tu.. almaklumla
rindu sgt kt perak tu huhu



aku kt sini nk bg information je.. sebagai bekas student degree
thesis @ dissertation adalah satu perkara yang
penting untuk lulus mendapat degree
tp bg anda yang  kurang sedikit dalam english.. ia akan menyukarkan anda
untuk memeriksa struktur ayat atau grammar anda betul atau tidak
dan pastinya anda tidak mencukupi masa untuk membetulkan
dan saya telah mengalami masalah tersebut

jadi saya telah menggunakan khidmat GINGER iaitu satu 
software yg akan automatik membetulkan grammar dan struktur
software ini sgt mudah.. anda hnya perlu connect pada internet setiap masa
anda membuat kerja.. ia akan membetulkan ayat yg slh ketika anda 
sedang menaip .. mudah bukan hihi
(ayat mcm promoter kt iklan tv plak)

ni contoh mcm mne software ni berfungsi

dan semestinya tidak semua dapat dibetulkan 
terutamanya jika ayat anda huru hara 
software tersebut x phm ape yg anda maksudkn almaklumla otak mesin
(mcm pnh berlaku je kt aku ni haha)
tetapi software ini sgt mudah bg kesalahan minor
yg mungkin kita tidak sedari

oleh itu sokong la Ginger! hahahaha
iyo2 je .. mcm plih ape plak 
sila download dari link ini 

Comments

Popular posts from this blog

Mawas ... mitos atau kebenaran?