Be strong

assalammualaikum
Macam2 jadi di awal bulan april ni
Pakcik sedara kene liver infection moga2 x de ape2 yg serius
kak tini kuatkan semangat ye.
Wa pulak da semakin uzur.. risau rasanya bila wa da mcm ni
telinga wa da kurang pendengaran.. wa pun da x kuat lg nk berjalan
nk bgn dari duduk bersila pon da x berdaya.. wa pun da berusia 93 thn
teringat satu malam wa x tido sbb wa x dpt bgn dari lantai nak ke katil
bila ditanya wa cakap wa x mengantuk tapi sebenarnya
wa malu nk mintak tlg kat cucu dia nk bangun
wa pun da makin kurus.. makan pun kurang
dulu lepas habis degree duduk rumah dapat la tgk2 wa
skrg ni jauh x tau la mcm mana keadaan wa
(wa tu pangilan kami sekeluarga kepada nenek)

Hari ni first day aku menjalani hidup sebagai pekerja
tapi banyak betul dugaannya
hari ni juga nikmat kesihatan aku ditarik
dan juga first time aku bawa kereta dgn jayanya haha
umor je 24 tp bwk kereta mcm budak first time dpt kereta
sadis kn hihi.. ini la aku
bwk motor pon aku reti takat bawak gear 1 je
mesti korg nk gelakkan aku
haha rasa2 ade ke org yg sama mcm aku ni
huhu hati aku kecik sbb tu la smpi skrg x expert2 lg
tapi kalu basikal aku la yg terhandal haha

Comments

Popular posts from this blog

Mawas ... mitos atau kebenaran?