keluarga kucing

Assalammualaikum
Da sebulan lebih aku duduk rumah.. hihi ramai yg jeles
walaupun dlm hati kata lain 
tp aku ttp bersyukur atas nikmatnya
seronok jgk buat aktiviti dgn mak.. da mcm best friend da
huhuhu.. kejap2 mak hehe 
Jadi aku nk habis kan masa dan enjoy gile2 
sementara aku kt rumah ni nnt x de peluang da
berserah pada NYA
 
Da seminggu da Ci melahirkan anaknya
almaklum la kucing dara first time beranak.. ada ke die nk beranak
mntk tolg kt org hahaha.. aku sng je kurung die dlm sangkar
letak tuala .. lepas tu tgu la die beranak
anak die ada 6 tp 4 je yg hidup 2 lg x cukup bulan 
meriah kembali la rumah aku hehe
4 ekor teletubies da lahir haha
3 betina sekor jantan
yoyo, yaya, ying ying dan bobot
haha comel2 kn nama tu.. yang jantan pgil bobot
x sabar tgu lg seminggu anak2 kucing tu da bukak mata nnt
skrg ni x de gmbr nk upload.. mak die syg sgt kt anak2 die
pgg skit pon x bleh.. bising je suruh letak blik anak die
tp aku peduli apa..time die x de pg makan, aku curi anak die
hahaha tuan die ni sgt jht


Comments

Popular posts from this blog

Mawas ... mitos atau kebenaran?