Jalan2 Johor Part 1

Assalammualaikum
Post kali ni nk mempromosikan percutian di johor huhuhu
Kali aku pergi ke Johor Premium Outlet
huhuhu tempat ni adalah syurga barang2 berjenama
Tapi bukan syurga bg aku la hehehe
Yang plg aku kagum bila aku jejakkan kaki kat sana
aku terasa berada ditempat lain... pergh design dan struktur bgnn pergh superb beb
cantik gila kawasan die.. aku kagum dgn design bgnn dia... landscape pon cantik
huhu x rugi rasanye bile nk buat photoshot hahaha
nk buat photoshot kwin sesuai pg sana.. huhu
nnt gmbr korang ada class gitu... ko adoo hahaha

huhu cantikkan


ala kt luar negarakan haha


huhu ni kakak ku

Aku pg sana sekadar nk tgk dan alami mcm mne suasana kt sana
barang2 branded yg susah nk jmpe pon ada kt sana
dan yang pasti discount pon byk jgk.. rugi x pg sana huhu pg la
kt situ ada 2 tingkat .. seronok jalan2 kt situ.. tp ada sikit kecewa la
tandas ditingkat satu x menyediakan bidet.. jd kalu nk buang hajat x selesa
kene guna tisu nk lap ..ughhh geli aku wei
x tau la kalu org lain bg aku tandas tanpa air susah skit.
Aku terpaksa la naik ke tingkat dua.. takpe janji aku selesa dari 
geli2 nk guna tisu lap2 ayaiyai.. x moooo hahaha

kalu nk pergi ke sana sila la gunakan highway senai ye lg senang
 dan x sesat punya hehe
kalu nk naik bas dari larkin pun boleh.. dan ada bas khas disediakan ke sana
nikmatila percutian ada ahaks haha


Comments

Popular posts from this blog

Mawas ... mitos atau kebenaran?