HOBI

Assalammualaikum
hari ni sgt2 penat.. baru la tau jd ibu bapa ni bkn senang
mak dengan abah da jatuh sakit.. jd segala urusan diserahkan pada aku
almaklumla hanya aku je ada dirumah.. ada juga hikmahnya aku x dpt tawaran 
kerja lg.. alhamdulillah dapat aku jg mak dengan abah
kalu tak, siapa la nk masak utk mereka, nk jaga mak abah, siapa nk bg ayam,
lembu, itik, dengan angsa makan.
emm tu la aku bersyukur sesungguhnya DIA maha mengetahui

eh lari topik plak hehe..
aku suka mengumpulkan koleksi komik2 dan ni la hasilnya
masyaallah byknye huhuhu.. x sangka betul. hampir penuh laci2 aku dgn buku
huhuhu hasil utk 5 thun
ni baru sikit hehe yg lain x dpt dimsukkan :D

korang ada x yg sama hobi dgn aku
bukan setakat komik je aku kumpul.. buku2 novel
buku2 cerita.. aku dri kecik da start kumpul buku cerita
ada 1 kotak buku cerita kanak2 yang aku msih simpan
haha banyakkan .. bila baca balik rasa kelakar pulak
dan baru la paham apa yg aku tak paham dulu hahaha
hobi aku suka membaca tp lebih kepada buku cerita, buku ilmiah kurang skit
hahaha

walaupun aku rasa mcm membazir tp bg aku yg suka membaca ni
ia sgt2 berbaloi sbb aku ni jenis suka baca ulang2
kadang2 satu buku tu aku x tau brape kali aku ulang.
jd kalu buku kanak2 tu smpi skrg aku msik belek baca so x tau la kan hiihi
seronok kalu ada hobi yg boleh buat anda berpuas hati

membaca itu indah :D

Comments

Popular posts from this blog

Mawas ... mitos atau kebenaran?