Last..

alhamdulillah aku bersyukur pada illahi
akhirnya semalam hari last aku exam dan hari last aku sebagai degree student 
insyaallah moga2 x de aral yang melintang untuk grad nnt

5 tahun aku menimba ilmu di muka bumi perak
jasa lecturer uitm perak x mungkin aku lupakan
kenangan pahit manis aku kat sini akan aku simpan dlm ingtan
serius aku cakap bila ko da lama kt sini rasa berat je nk tglkan seri iskandar ni
almaklum la 5 tahun tu da cukup lama aku kt sini
seri iskandar umpama jadi second home bg aku..sedih juga 
tapi paling penting ni last day aku bergelar pelajar degree kt sini
hopefully lepas ni aku nk menabur bakti dan membalas jasa2 mereka
jasa keluarga

moga2 aku dapat kerja yg baik
insyaallah allah itu maha pengasih dan penyayang
 allah sentiasa mendengar doa hambanya

p/s: wish me luck

Comments

Popular posts from this blog

Mawas ... mitos atau kebenaran?