beSday polkodot :)

1 mac 1989
tarikh tu adalah tarikh ku dilahirkan
pada pukul 3 pg aku dilahirkan .. nsib baik pukul 3 pg buatnye mlm habis la aku
 kene smbut hari jd 4 tahun sekali ..ohhh tidak
hari ni sempena hari jadi mak bawak g jln2 beli baju hehehe
ari ahad ni da nk blik perak da.. sedih jd nk beli la baju kurung sehelai dua
hehe tak sangka mak dgn abah belanja jd bju kurng tu baju kurung besday :D
tp kali ni aku pergi kedai mmg sume tema polkodot.. da mmg jtuh ati tgk polkodot
warne warni.. mak aku pon turut beli hehehe da terminat letew
hehe sblm ni mak kata nmpk gemuk..hehe yeay mak beli jgk
jd sume bju kurung aku kali ni polkodot :D wawawawa
hari jadi kali ni seperti tahun2 sblm ni.. harapan aku da msuk umo 23 ni mntk2
cita2ku dan hasrat ku trcapai aminnn
ok bye3

Comments

Popular posts from this blog

Mawas ... mitos atau kebenaran?