no body perfect

skrg ni tgh riuh-riuh tgk bola.. aku pon minat jgk tp aku x de mood..
sakit kepala yg amat sgt.. nk tdo x leh..emmm nk wat cmne kn
rasa nk demam pon ade..
klakar tgk azma emosi gile hahaha... kalu aku pon sama mcm tu jgk kot
igt nk wat keje tp serius dgn keadaan aku yg mcm ni sure x dpt la
stressnye... sgt stress .. kepala dgn hati dua2 stress
kepala stress dgn kerja tp hati plak stress dgn emosi
tajuk di atas ni mesti jd kontroversi
haha jgn terus2 judge je ..sila baca dulu ye.. seharian ni aku tgk org perhatikn
aku analysis perangai org lain ..aku cube tgk diri sndri
ye aku byk slh.. aku ngaku... aku mintak maaf..
tapi mungkin org susah nk lupekan sesuatu kesalahan
tp x sape igt kebaikan yg pernah dilakukan
biasa la manusia kerana nila susu sebelanga rosak
kerana satu kesalahan .. semua kebiakan dilupakn..
cube la jgn kritik atau kata itu slh ini slh.. mmg la kdg2 kita x tau kita buat slh
tp at least jika sedar dan mintk maaf x perlu la nk dipanjgkn lg..
bile nk tegur tu tgk la diri sendiri dulu.. no body perfect
tu la lumrah manusia ni.. slh org lain mesti nmpk tapi slh diri sendiri x nmpk
emmm

Comments

Popular posts from this blog

Mawas ... mitos atau kebenaran?