the next day make me feel sad but cicit make me feel happy

first i want.... uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
second i want .... stupidddddddddddddddddddd
third i want... yipppppppppppppppppppi

korg ada rasa x wayar dlm otak aku ni ade putus skit haha mmg pon .. org cuti bleh rilek tp aku ...emmm cuti bkn bermakne cuti ye kwn2.. assigmnt..assgmnt... ASSIGNMENT... OK ... ni thp seteres yg amat sgt ni.. emm da lama x update blog...cian die ..alalala bucuk2 meh cini mmmuaaah2 ..( sah mmg da sewel ) 
haha ...lusa da nk blik da..bubye umah..bubye bantal ..toto..bilik ...uwaaa miss my home... keselesaan itu penting ye kawan2 hehe .. emm nk cite satu kisah ni

alkisah dulu waktu aku kecik2 mak aku ada bawak blik telur itik ..x tau la dari mana aku pon x pasti.. aku pon amik la telur tu bg kt ayam aku..nama ayam aku tu botak..die tgh eramkan telur die.. aku pon letak la skali..last2 beberapa minggu lepas tu telur tu menetas sama dgn telur ayam..waaaahh eksperimen aku berjaya huhuhu tgk kecik2 da jd saintis tau hahaha tp da besar jd lain plak ...berbalik kpd cite td.. maka mak ayam pun pelik tgk anak die yg sekor ni besar , muncung leper plak tu.. ish2 haha aku bg nama die CICIT.. comel tau.. nnt mak ayam bwk anak2 die jln cicit plg last skali jln terkedek2 hehe.. pastu da besar mak die pon x nk die lg.. aku la jd mak die .. ajar die mkn .. smpi kan bunyi kuek2 pon aku yg ajar tau hihihi.. cicit ni manje gile bile lapar die msuk umah KUEK3 haa abis da msuk umah da mntk makan parah... da pandai.. pastu bile da makin dewasa eceh macam manusia plak..die nk kawin ..aaa mampos mane nak cari itik betina ni.. opps lupe nk bgtau cicit ni jantan ye... abis die rogol ayam2 betina aku... mak aku ckp da parah ni..die gile nk kwin :D ape lagi mak ngn abah pon sembelih la.. aku sedih sgt.. aku syg cicit... sobbb3 

mak aku buat rendang itik satu kuali besar tp bg aku itu rendang cicit cedihnye.. aku pon x mkn la..tp last skali disbbkan terlampau lapar aku pon mkn la.... nk tau ape jd..... emmmm cedapnye  ... manisnye daging itik ni..first time aku rasa daging itik..tba2 dlm otak aku jd mcm ni hahaha EMM CEDAPNYE CICIT...hahaha rugi2 x mkn... kureng asam betul tuan die ni hahaahaha..

sekarang aku tgh bela itik lagi ade 4 ekor ..nm die pon cicit jgk.. ari tu ade satu scene yg menrik gile.. mase tu hujan reban die kotor gile..aku pon pindah la itik2 ni reban baru ..aku pon sembur air dgn getah paip tu nk isi air minum die..tba2 sekor2 beratur smbil kepak2 sayap die.. haha comel upenye nk mandi aku pon siram la dada2 diorg ( opss 18sx) hahaha seksi siut ...gagagagaga lawak sekor2 kedek2 dtg nk dada die dibersih kan comel gile.. mcm paham je bahasa itik ni ..huhuhu sgt seronok tgk keletah itik2 ni
tamat-

Comments

  1. hahahahaha..lawak la teha ni!!baru seminggu cuti..tlg la habis cuti cpt2...kalau tak makin teruk kawan aku sorang ni...:p

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Mawas ... mitos atau kebenaran?