my wish

entry hari ni mcm agak kelam kabut skit.. otak x brape betul sgt ni.. stuck dgn info2 pasal reserch proposal.. so agak seteres dlm 2 minggu ni.. berat badan pon da turun ..huhuhu ada buruk dan baiknye ..alhamdulillah.. bile da seteres ni mule la tangan ni melilau mencari bhn2 untuk merelaxkn otak2 dan mata dari baca jurnal dan tgk jurnal yang panjang lebar dan bertulisan kecik ..hahhaha lumrah....bak kata org...emmm untung la :D ..jd untuk merelaxkn diri aku da ade satu hobi untuk masa 2 minggu ni tgn aku sibuk je mencari laman web2 jual brg online... mase pg pasar mlm aritu ade jmpe satu baju cantik juga la tp mcm rasa x berbaloi je nk beli...almaklum la kewangan x mngizinkn sangat huhuhu..jd ape lgi cari je la blog2 tgk blouse yang cantik2 kasut, beg...emmm cantik nye ..tp terjumpe plak beg gile cntik :D tp harga pon mesti lg cntik kan ...tgk je la da nmnye beg jenama guess..hahaha jgn ckp la..tp kurg minat la... sbb aku kn bdk comel lg ..uhuhuk3 perasan btul.. x de la bg aku la..kalu dh keje sesuai kot pki beg mcm tu..skrg ni x brape sesuai dgn status pelajar ok... i kn mude lg..hehehhe.. tp en bantal bucuk tu asyik pkir kwin je...wekkk tlg skit sy ni budak lg tau ..x mo kwin lg hahaha...cian die hehe..
bile ckp pasal kwin ni... aku teringt senarai yg aku nk tunaikn sebelum kwin..huhuhu nk keje gaji besar tau( mntk2 dapat :D ) pastu nk beli umah sebiji dulu..( aset tu ..harta sndri ) da dpt umah nk beli kete ...target jauh nk kete jenama luar negara... aku minat sgt kete bmw bersiri2 tu hahaha itu mmg mimpi je la kn :D..tp target aku nk beli kete nissan livina x gear..hehe mcm best tp mcm x perlu je kn hehe suh je en bantal bucuk beli :D... kete idaman aku plak kete biasa2 je kete peugeot.. pergh  x thn btu ahhaahahha ..dah2 stop le ..hahaha da mule la nk merepek meraban..huhuhu bye2

Comments

Popular posts from this blog

Mawas ... mitos atau kebenaran?