assalammualaikum (kepada warga islam) dan hello =.=
lama da update blog ni... rasa mcm da bersawang pon ade kn...
terlalu busy dgn assignment yang melambak... adoi lepas satu, satu datang bkn satu bkn dua
tapi 4 , 5 ...emmm bak kata orang belajar ni x penat.. em sape2 yg kt luar sana yg still blaja
mesti memahami diri ni kn... serius gile penat.. bukan penat badan ok...tp penat otak that mean
you are under pressure... bile korang dlm keadaan sedemikian secara automatik anggota badan yang
lain akan bertindak balas mngikut emosi kite pada waktu itu...bile otak kite letih maka satu badan akan
letih... begitu la... mmg belajar ini lebih seronok dari kerje... yela kita x perlu nk pikir pasal bos atau dateline.. x perlu pkir pasal mslh kerje kn... tp sebenarnye belajar pon ade juga mslhnye iaitu bile tiba bab disertation...
ckp pasal hal ni mmg aku jdi lebih seteres... bile nk pkir nk smbg master pon x jdi ...waaaaa..
time ni mmg aku da x de smgt.. aku perlukan ketenangan..mase2 mcm ni la aku nk tgk permandangan indah
uwaaaa nk jln2 kt cameron atau nk pegi pulau jeju .... =.= melampau sungguh keinginan aku ni
bile da seteres mcm ni mule la die lapar..sure lg tension aku ...argghhhhh
=.= cukup la aku da setereskn blog ni ....zzzzzz

Comments

Popular posts from this blog

Mawas ... mitos atau kebenaran?