parut kelapa bkn parut kesan luka

huhuhu hari ni ade bende best nk cite...hua3
alkisah bermule di suatu pg yang dingin ... mak pgil aku mntk tlg mesinkn kelapa..mak nk masak udang galah masal lomak cili api huhu..sedapnye nyumm3 ..kalu nk dtg la rumah huhuhuhu
tiba2 " mak mesin rosak ni x jln pon" aiyoo mcm mn nk masak mcm ni...x kn nk pg kedai beli santan ... mak pon mngeluarkan sesuatu ...jeng3 ..parut kelapa org dulu2 .. rupe die mcm tmpt letak alquran.. tp ade kepala tajam2 hehehe aku pon ape lagi mcm org nk pg menunggang kuda... sret3 aku parut pergh leh kurus ni ..lenguh2 tangan aku.. emm mcm ni org dulu2 parut kelapa penat gile..org zaman skrg manje btul ptt la byk obesiti huhuhu..mntk2 la aku x tergolong dlm group tu ..da la aku makin siht ni..uwaaa

bile memarut kelapa ni kite kene mnggunakan kekuatan tangan tau..pengalaman memarut kelapa mmg best gile..rase2 ramai yang x pernah memarut kelapa kn ..aku bersyukur krana masih berpeluang untuk mencubanya.. tapi disebalik kisah memarut ni ade cite kelakar sikit..lepa abis je memarut..mak pon nk mengisar guna blender tp x jln ..emmm x kn la plug ni rosak kot..akhirnye baru la kami tau rupenye ade org da tutup suis..ish penat je memerah keringat td...hahaha kami berdua tergelak aje la

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Mawas ... mitos atau kebenaran?