memohon keampunan

sorry seem the hardest word...

korang tau kn tajuk lagu ni.. entry kali ni sume berkisar kn tentang kemaafan.. berkali2 aku dgr lagu ni dan berkali2 aku mengingatkan diri sendiri.. kadang2 membuatkan aku teringat kepada satu kisah yang amat perit untuk diingati... aku tak mau cerita lebih2 sbb takut akan buatkan orang lain kecik hati ..tp kisah ni berlaku pada 2 tahun yang lepas ketika aku masih diploma...kisah mngenai sahabat...
aku sudah memaafkan dan dimaafkan .. kata orang buang yang keruh amik yang jernih... begitu la aku tp aku sedih bkn kerana aku tidak memaafkn mereka tp kerana kami da x serapat dahulu bkn salah mereka tp salah diri ku sndri ... aku mcm fobia pon ade nk rapat mcm dulu ..hahaha hati aku yang seteguh tali pon leh jd mcm ni... mmg lawak.. aku sndiri pon tak tau la..aku da leh lupekn kejadian tu sume tu cume otak aku mahu melupakan mereka dari hidup aku..haa mcm mne tu.,.. bile jumpe je raa kekok sgt..dulu kalu besday diorg x pernah aku x lupe..skrg aku lupe...mcm mna tu...rasa bersalah pon ade... mcm mna ye...nk wish pon da lmbt...  tu bile aku dgr lagu tu ptt la mintak maaf tu bkn sng sbb kemaafan bkn sekadar ucapan semata2 tapi dari hati.. uwaaa sayu betul .... mungkin aku x dapat trime knyataan kot pasal kejadian tu.. tp apa2 pon semoga mereka berbahagia.. HAPPY BELATED BIRTHDAY..semoga kite boleh menjadi serapat dahulu 

Comments

Popular posts from this blog

Mawas ... mitos atau kebenaran?