ini serius!

serius mmg sgt serius sudah 4 bulan aku kt rumah aku telah menjadi orang yang paling bahagia dan telah mencapai berat sekilo sebulan ...ohhhh tidak.. gile kentang!
aku kene kurus blik ...ada orang cadangkan iaitu housemate aku  ..die skrg tgh amalkan herbalife nmpk jugak la susut badan die.. x pe aku jgk akan ikut die tp bkn beli herbalife la aku still x mampu lagi..huhuhu aku tgh nk usha2 satu produk ni tp tkut jgak kalu ada side effect.. hoho tp yg plg penting amalkn hidup yang sihat ..ceh bunyi macam menteri kesihatan la plak ..huhuhuhuhu
sekarang ni bru minggu first aku kt perak.. mmg rasa malas gile maklumla da lama cuti lemak pon da byk ermm itu la alkisahnye.. malas pulak nk cerita merapu meraban ni.. da lama x update
nk update x tau topik lg..sbb x berjln2 nk cr mkn..hehehe
aku kan suke mkn lg2 yang sedap hehe aku kn cerewet
nnt leh la aku jd host jln2 cri mkn 
huhuhu bye2

Comments

  1. ha aku tahu sape yg nmpak susut tuh? zap ek???hehe..nampak die macam kurus la...mahal ke herba life tuh?

    ReplyDelete
  2. huhu zaf tu susut secara semulajadi ... x yah mkn herbalife .. haha pewwitt cntik..

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Mawas ... mitos atau kebenaran?