im back!

yuhuuuu.. opps assalammualaikum
apa khabar kome2..hehe
alahai lagi brape minggu je da tinggal ..wooo cedih2
10 hb ni nk balik perak da..malasnye biasa la da 4 bulan ddk rumahkn
jadi lemah makin tebal huhuhu
kepada housemate2 ku i will see u ... hehe
macam la diri ni penting sgt kn hehe
x pe ..aku mencari secebis kasih syg dr housemate
eceh bile plak jd minah jiwang...yak thats not me
hahaaha ..merepek je aku tau 
sebenarnye da penat haha lama da x tgk blog kesayanganku ni
huhu almaklum la penat gile buat kuiah raya ni
setakat ni ade la 7 jenis da semuanye..target aku nk buat 10 jenis
harap2 dapat..  haaa lesen kereta da dpt huhuhu 
yeay aku da bleh bwk kete huhuhu
tp still kurg keyakinan kalu bwk tgh2 bandar pucat muke aku 
hehe3 
dalam entry ni aku nk cite satu bende la
aku pelik ade la seorang ni..die kaya
nak kata kaya gile tu x la tp leh la kata berada sbb die ni anak tunggal
dan mak ayah die x bekerje tp ade duit byk
setaun je dpt 10 ribu dahsyat x
aku bukan nk cite pasal duit diorg dpt dr mane tp pelik 
perangai die suke mngetuk korg paham x
mcm ni die mntk je pegi wayang aku bayar
makan aku bayar
amboi2 aku pandang die die buat2 x tau je
ish2 ade jgk manusia mcm ni
x pe2 aku bkn manusia yg boleh dikenekan untuk kali kedua
ptt die belanja aku sbb die tu byk duit tp aku plak
kene blnje die...jntung aku time tu da mcm ultrman
yela time tenaga die x de lampu die kelip2 mcm tu la dada aku tgh marah
hahaha...ni mak aku la mngajar die ckp dada die mcm ultraman marah abah
lawakkn..ok la nk smbung buat kuih raya he3
bye2

p/s: datang la raya kalu nk rasa kuih :)

Comments

Popular posts from this blog

Mawas ... mitos atau kebenaran?