part 98 : fasting month

yippppiiii
esok puase ..seronoknye lalala
teringat mse zaman kecik2 puase
aku mule berpuasa seawal umur 4 tahun...emm awalkan
hehehe .. aku tadika pon umur 4 tahun jadi senang la nk puasa
pada asal sebab aku disuruh puasa mak aku nk aku tinggalkn puting kopek 
yela takut nnt gg anak die jongang hehehe
bermulanye aku berpuasa
hari pertama aku puasa setengah ari je..hehe kelakarkan biase la
budak kecik baru blajar puase mmg x thn
pastu masuk ari ketiga aku puase penuh fuhh azab mmg la
bagi seorang budak kecik itu la plg x leh thn tp aku ada cara hehehe
aku pgi tadika smpi tgh ari blik je aku tdo smpi ptg hehe pastu abah bawak 
ronda2 best tau hehe lg satu nenek aku ckp kalu puasa penuh dpt duit 
sbb tu aku berjaya hehe..kawan2 aku mase tu sume tak percaya aku puasa
hehe smpi cikgu tadika call mak aku tnya aku puasa betul2 ke
hehehe godaan tu bile org len makan aku x mkn hehe
so... caiyok2 kepada adik2 yang nk puasa tu >.O

selamat berpuasa kepada umat islam

Comments

Popular posts from this blog

Mawas ... mitos atau kebenaran?