part 95 : maid maiden

aku adalah pencinta komik dan ari ni aku nk cakap pasal komik ni mmg best ..penulis die kaoru asal perak tu ..huhuhu dekat dgn U aku hehehe..leh le jmpe tp aku x de la fanatik sgt smpi nk pegi sana semata2 nk berjumpe die..cukup la aku hanya peminat setia die yang dah membaca kesemua hasil karya die huhuhu..terharu tak ..kih2


kaoru ni jarang wat komik yang barsambung atau lebih mcam novel komik la..tp ni da dua dikluarkan yang pertama helios eclipse dan ni maid maiden..bru smpi part 4 aku pon x tau smpi brape tp kalu max pon 7 je la sbb die ikut hari ..monday , tuesday, wednesday dan thursday yang terbaru ..friday x kuar lgi..cite die best sesangat dan hasilnye ttp seperti hasil2 yng dulu yang mampu membuatku gile mencari komik ini hahaha.. korang baca la..sbb die cerita pasal pompuan ni masuk sek elite tp x de duit jmpe plak dgn anak org kaya.. mesti korg dpt agak huhuhu tp cite die lain dr ape korg sangka kn ..cube la baca mesti x nk lepaskan mcm kwn aku sorg ni..hihihi

Comments

Popular posts from this blog

Mawas ... mitos atau kebenaran?