part 82 : world Of BoOk

lama da aku x update blog ni..bkn ape bosan gile..bleh mati kebosanan mcm ni.. bukak je laptop aku akan bukak fb dulu pastu tgk2 ape ptt aku bukak blog aku tgk org len nye blog..pastu kalu x de ape2 aku pon tutup.. emm x de bende nk buat da ..game sume aku da abis main cerita pon da abis tgk..skrg ni aku cd yg ade ulang2 je la..x tau nk wat ape lg da.. ok tutup cerita pasal bosan aku nk kongsi dgn korg satu buku.. skrg ni aku tgh baca novel english tajuk IF YOU COULD SEE ME NOW penulis die cecelia ahern.. best cerita ni..mule2 aku agak bosan jgk ..dan pernh berapa kali aku baca pastu aku berenti ..dan skrg aku suke plak baca..cerita die mngenai seorg perempuan nm die elizabeth die ni single..tpi  die bertggjwb kene jaga anak sedara die..adik die ni  seorg x bertggjawab sbb tu die kene jg anak sedara die ni..tp hidup die ni mcm robot.. tp satu hari kehadiran ivan telah menukar hidup die..masalahnye ivan ni bkn manusia .. kire2 mcm kawan imaginasi anak sedara die la .. kalu korg nak tau baca la ye..i hope u enjoy that book as i do

Comments

Popular posts from this blog

Mawas ... mitos atau kebenaran?