part 80 : demam uhuk3

da lama x update blog...emmm x pe2 bukan femes pon kn huhuhu... berblog ni menyeronokkn diri sendiri tau x..huhu dan informasi terkini tntg diri ini..eceh2 mcm la org nk tau ko wat ape kn..hahaha x pe jnji dpt menghiburkan pembaca itu sudah berbaloi bukan ..hehehe aku masih demam..satu rumah turut menghidapi demam selsema..ooohhh tidakkk aku tiada deria rasa..satu nikmat da di tarik.. huhuhuh cedihnye.. tp x pe lepas je demam ni aku ada byk perancangan hoohooo..
list pertama dalam senarai aku ...jeng2 kumpul duit nk tau aku nk buat ape...hihihi aku nk pg holidayyy skali lgi .. oo yee aku x bg tau ye aku pg holiday kt pd...opss sori.. tp tu bkn holiday tu berbeku day je...tp kali ni mmg holiday betul2 aku da cari tempat pling best tuk family aku yg seramai 6 orang ni..aku pon da tgk2 da tempat tu mmg best ...aku nk la promote sikit tp aku baru tgk je jgn la korg percaya sgt tp aku jamin x mghampakan huhu
aku da tempah RESIDENCE DESA LAGOON RESORT aku tempah 3 bedroom villa best jgk la ade pool pastu rumah ni 2 tingkat so mmg berbaloi jgk la dgn harga RM390++  cantik btul tmpt tu.. meh aku tunjuk kn sikit
 cantikkan .. x sabarnyee hotel ni bertaraf 3 bintang ok sgt la.. nk mnginap yang 5 bintang x mampu hihhihi yang ni pon da cukup syukur dapat duduk kt sini walaupun sehari..almaklum la x leh lama2 akak2 aku berkerja mak aku plak risau dgn lembu2 dan kucing kesayangan die..huhuhu

yang kedua dlm list aku hoho nak abiskan kelas memandu x sabarnye nk lulus lesen..harap aku bejaya u all doakan ye..takut sgt2..ok la aku pon batuk teruk da ni..nk berenti da ni..bye2

Comments

Popular posts from this blog

Mawas ... mitos atau kebenaran?