part 79 : ohhh GCB

da lama ku nantikn saat2 ini... ooohhh ku amat meinduimu wahai burger kegemaran ku GCB huhuhu dan td dapat aku melunaskn semua kerinduanku ..hahaha da dapat mkn burger..tadi aku dan mak pergi ke melaka sentral nk pos abah ke johor hehe... abah nk bawak kete atih balik sini nk service ..almaklum la kereta pom mcm orang gak ade doktor peribadi sendiri dahsyat x..aku pon x de doktor peribadi tau..ish2 ni yg jeles ni.. eh lari topik la... aku nk cerita tntg burger syg aku tu..emmm sgt2 enak tpi limited la...npe x kekalkn je :( cedih2

ari ni mase aku nk pegi bayar duit minyak kt kaunter tba2 aku tgk seorg perempuan ..mcm aku knal tapi di mana ya..rs kurg pasti mnala tau kot2 salah org kn aku gak malu hhuhuhu aku pon tgk name tag die nama aimie... haa betul kawan sekolah aku dulu hihihi x berubah muke die maintain je ..hihihi awet mude la katakn aku je org kata ade brubah skit..oohhh tidak adakah itu bermakna aku tue...huhu x pe la rezeki2 kalu x de muke lagi teruk kn huhu syukur2... ok la byk da aku merepek ari ni ..otak pon pening da ni.. line x brape ok ari ni..ok zaijian :)

Comments

Popular posts from this blog

Mawas ... mitos atau kebenaran?