part 77 : sehari + sehari berape ye?

aik buat2 x tau plak ye..ish2 buat nmenye tutor math tapi mengira pon x tau ke...eeee apo kono ek budak sekor ni baung tebiat agak eh..hahaha aku terpikir ari ni da masuk sebulan aku terperap kat rumah .. aku pikir2 emm disertation aku bleh ke buat dlm masa sesingkat itu..baik aku mule kan sikit...( u all jgn ikut si pening ni die mmg mcm tu suke sgt buat awal tp last2 dapat 1-2 muke surat je) aaaacummmm ish sape plak yg dok ngutuk2 aku tu..amboi2 dapat dosa baru tau... bile cite pasal dosa pahala ni aku baru teringat ...aaaaa tak lama lagi nk puasa da..ish aku x ganti lagi.. aa mampus bile nk ganti..da la duduk rumah godaan banyak sangat .. ari2 x leh tahan mak masak sedap sngat ( aik mak pon kene skali ke?) hehehe jgn la marah2 mak nnt kurang pahala ... anak manje mak ni biasa la hohoho..seronok jadi budak manje ni :D (syhhhh rahsia) eh ape yg rahsia tu huhuhu very2 top secret kalu orang tau malunye hahaha so tutup mulut .. emm nampaknye list aku bertambah lagi..baik aku buat cepat2 huhuhu... tp yg penting minggu ni nk pg holiday...aik holiday lagi..x abis2 holiday hihi jgn marah orang da ajak kn ape lagi bak kata pepatah "orang mngantuk disorong bantal " haha rezeki beb

aiyoo bunyi banyak bising ma.. tu kat luar org tengah merobohkan atap rumah aku...hehe jgn risau.. cume nk ganti kasi baru lor.. aiya ini bleh kasi gua sakit jantung ma..haha jangan mala la apek gua bikin kacau sama lu.. dengan apek pon ko bleh buat main..ish2 budak ni..lalalalala

Comments

Popular posts from this blog

Mawas ... mitos atau kebenaran?