part 74 : BerMula seGalanYa

ohohohoho..  .. i have start all the thing in my list... the first thing i do in my list is.... aku da mule menoreh getah ..hehehe tp pemulaan aku bru mengankat getah ..that mean aku kene angkat getah dari pokok ke pokok dikumpulkn dan baru boleh dijual ..getah2 itu akan diangkut pakai lori..murid2 paham? hehehehe ..larat ke? hehe mestila... angkat getah pakai tong ..satu tong kalu getah penuh dapat 10kg.... emm bayangkan aku angkat 2 tong sekali... pastu daki bukit... mau putus paru2 aku..hahaha aku angkat tp setengah jalan bleh le..huhuh x larat le... tp lepas dapat duit ...fuuuhhhhhh ..ilg penat sekejap hahahaha... the best la...




ari ni hari pertama aku memulakan kelas memandu...aduhhhh sgt2 mngntuk dalam dewan td dgr ceramah.. 6 jam tu ddk dlm dewan kematu da buntut aku... tp x pe..demi lesen yg bakal aku pgg ..hahahaha...eh da mcm bunyi org jahat pon ade la ...hehehe.. ari rabu ni ade test komputer...harap2 lulus... waaaa kene membaca ni... x pe2 ade lg 2 hari untuk membaca... lulus je da bleh duduki ujian pra l ..yipppi x sabarnye

ahad minggu depan plak bermula la tugas ku sebagai cikgu tuisyen...emmm mintak2 aku x lupe math menengah rendah..huhu x pe2 anak murid ade 4 orang je..sikit lagi bagus hahahahaha... bru berkesan kn :D jahatnye plak huhuh...  welcome to my class ..hahahahahaah devil nye rase :D

Comments

Popular posts from this blog

Mawas ... mitos atau kebenaran?