part 71 : oOliDaY paNtai

sepanjang cuti ni mmg aku berjalan la ..kesana kemari...huhuhu 4 bulan la katakan..sblm masuk bulan jun dan sebelum aku mnjadi penoreh getah yang berjaya serta guru tuisyen yang berjaya baik la aku bersenang2 dahulu huhuh lain pulak dgn peribahasa bersusah-susah dahulu bersenang2 kemudian.. seatakat ni aku da holiday kat johor..melawat pantai DESARU ...sesampai je disana... "mak mana pantainye" agak sesat jugak la kami disana mencari2 pantai yang bukan private pelik dan sangat pelik pantai disana hanya untuk orang2 yang menyewa hotel atau resort.. aik habis untuk orang awam x de ke?.. ish2 sangat2 menyedihkan ..tapi kami mencari juga tempat awam untuk berkelah
dan akhirnya kami jumpa tempat yang dicari2 tapi menyedih kan kosong dan x terjaga ...kawasan ni terbiar ..terkejutnye indah khabar dari rupe.. itu la hakikatnye... kalu nak pantai cantik kene la bayar menyewa di resort2...
tapi berlainan pula at my hometown PORT DICKSON sgt2 best keutamaan dieberi kepada orang2 awam tandas awam disediakan tempat rehat dan pelbagai kemudahan diesediakan ..malahan resort2 disana berkongsi pantai dengan orang awam ..haaa itu baru la best .. meh aku tunjukkn suasana di sana

sori la gambr ni senget ..hehe time ni amik gamabr masa mkn biasa la org pro kn ...hua3 haa tgk cntik kan khemah2 kt tepi tu sume bleh sewa sekali pakai rm30 murah kan ..kalu  nk paki smpi ke malam wat barbeku pon boleh ma... banana boat , jet ski macam2 ada tuu ... kedai makan pon sedap ..x yah bawak mknn order je dari kedai antar terus kt pantai dahsyat x huhuhuhu

 haa tgk mak ngan atih makn ..khusyuk btul hihihi..sedap hingga x terkata...

korang tengok botol air ni ..mane ade lg sekarang susah nk jumpe da..hanya ade di melaka dan di n.9 aku panggil air loncan..entah x tau npe cine pgil nm tu..bile raye je mak aku akan beli sampai 3 pak maksudnye 3 kotak kayu dalam satu kotak tu ade 40 botol .... so welcome to my home time raye nnt hehehhe

Comments

Popular posts from this blog

Mawas ... mitos atau kebenaran?